Son Filmler :

Kadınlara Söylenmeyecek Sözler


Özellikle kadınlar ve, genel olarak erkekler için de geçerli sevgililerinden duymak istemediği cümleler ve sözler bulunmaktadır. Bu kalıpları, nefret ettiği cümlelere ve sözlere göre, ayrılanlar da mevcuttur. Bu sözler nelerdir ve neden nefret ettiklerinin nedenlerini aşağıda paylaştık.
Kadınlara Söylenmemesi Gereken Sözler
Kadınlara Söylenmemesi Gereken Sözler
Tamam!
Her defasında “tamam” sözünü duymak kadınları sinirlendirir. Bu cümle daha ciddi durumlarda denmelidir.
Saçına ne yaptın?
“Canım istedi kestim veya boyadım.” Ben çok beğenmedim derseniz ve beğenmediğini bu kadar kaba şekilde ifade ederseniz, daha iyi olur. Çünkü kızlar “eğer beni seviyorsa, böyle de sevmelidir.” Diye düşünür.
Çok duygusalsın!
Kadınlar “Evet, duygusalım. Çünkü doğa kadınları böyle yarattı. Buna göre beni yargılamamalı.” Diye düşünürler.
Önceki sevgilim de sana benziyordu!
Kadınlar “Bana ne senin önceki sevgilinden? Bu kadar dikkatsiz olması beni deli ediyor. İstiyorsa, gitsin onunla görüşsün.” Diye düşünecektir ve bu söz onları sinirlendirecektir.
Her şey kontrol altında, rahatsız olma
Derseniz “Aslında, hiçbir şey kontrol altında değil ! Eminim, istediğini son anda yapacak.” Düşüncesi ortaya çıkar.
Annem gibi konuşuyorsun !
Kadınlar karşılaştırma edilmekten nefret eder. “Annesi benimle aynı fikirde, doğruyu söylüyoruz. Fakat o, yaptığının yanlış olduğunu kabul etmeyecektir.” Düşüncesini uyandırmış olursunuz.
Bu giysiyi kaça aldın?
Bir giysinin fiyatını sormak, kadınları öfkelendirebilir. Çünkü o kıyafeti fiyatı için değil, beğendikleri için almışlardır.
Sinirliysen, sonra konuşuruz!
Tartışmadan kaçmak için böyle seçeneklere el atmanızı fark ederler.
Bu giysi seni kötü gösteriyor!
Kadınlar “Ben kendimi bu giyimde mükemmel hissediyorum.” Diye düşünürler ve itici olursunuz.
Bence işten çıkmalısın. Çünkü kadın evde oturmalı ve çocuklarını büyütmelidir
“Kadın evde oturmalıdır diyen erkekle birlikte olmak mümkün değildir.” düşüncesi ile kadınlar sizi çok itici bulur.
Feministler gibi davranma!
Kadın haklarını önemli bulmayan ve sert erkeklerin en çok kullandığı sözlerden biridir. Bu tip erkekler kadınların elde ettiği başarıları hazmedemezler.
Çocuk gibi hareket etme
Tabiatı gereği çılgınca davranan insanlar olabilir. Buna göre de çocuk gibi davranabilir. Ancak bu sözler kadınlara göre kabalıktan başka bir şey değildir.
Bu kadar alışveriş olmaz!
Kadınlar “Çok para harcamamı istemiyor. Fakat ona giyim aldığımda bu tür konuşmuyor ve çok seviniyor.” Düşüncesine kapılacaktır.
Share this article :

Yorum Gönder

http://www.facebook.com/BBYMDN
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Film,Bilgi,ve Dahası ! - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger Template